Handelsbetingelser

Betaling

STÆHR A/S modtager betaling med VISA, Mastercard, Maestro, MobilePay, Apple Pay og Anyday (Afdragsløsning). Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

STÆHR A/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med

SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Hvad er anyday?

Anyday er en ny måde at betale på. En rente- og gebyrfri betalingsløsning, der giver dig friheden til at købe i dag i stedet for at vente til i morgen.

Læs mere om Anyday her: https://www.anyday.io/shopper

Fragt og levering

STÆHR A/S leverer på alle hverdage. Forventet leveringstid 2-5 dage.

Fragt priser (Danmark):

Hent selv i Pakkeshop eller på posthus

PostNord – Valgfrit udleveringssted (pakkeboks):

DKK 0,- ved køb over DKK 1000,-

DKK 49,- ved køb under DKK 1000,-

Levering til privatadresse:

PostNord – Omdeling til privat:

DKK 0,- ved køb over DKK 1000,-

DKK 49,- ved køb under DKK 1000,-

Afhent i vores butik (STÆHR):

DKK 0,-

Adresse: Gravensgade 17, 9000 Aalborg, Danmark

Kan afhentes indenfor butikkens åbningstider:

Mandag-Torsdag: 10:00-17:30

Lørdag: 10:00-14:00

Søndag: Lukket

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

STÆHR A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Returnering (SKAL SENDES DIREKTE TIL BUTIKKEN)

Hos STÆHR A/S kan du nemt, sikkert og billigt købe din returfragt.

Køb din returlabel via følgende link: STÆHR A/S – Returportal (shipmondo.com)

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

STÆHR A/S

Gravensgade 17

9000 Aalborg

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt på efterkrav.

Vi accepterer IKKE returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken bliver sendt retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender. Alternativt kan returpakker afleveres i vores fysiske butik.

Returnering i fysisk butik

En vare købt på webshoppen, kan også returneres i den fysiske butik. Husk at medbringe din odrebekræftelse. Se adressen ovenfor.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det

aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Bemærk: Udsalgsvarer kan ikke byttes til andre varer og kan ikke leveres retur, medmindre varen har fejl eller mangler.

Når du handler på vores website (https://staehr-aalborg.dk), har du 14 dage til at returnere varen til os. Vi forventer at du returnerer varerne hurtigst muligt efter modagelsen samt at du har givet besked om fortrydelse til os pr. mail. Vi krediterer pengene med det samme vi har modtaget varen (dog aldrig porto og leveringsudgifter), herefter kan der gå op til 14 dage før pengene er tilbage på din konto.

Meddelelsen skal gives pr. mail på post@staehr-aalborg.dk. I meddelelsen skal du gøre os

tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at

benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

STÆHR A/S – Returportal (shipmondo.com)

Varens stand, når du sender den retur

BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker hvis varens værdi er forringet fordi:

  • Vi kan se at du har taget varen i brug 
  • Hvis prislabel er aftaget helt eller delvist
  • Hvis prislabel mangler, eller det er blevet delvist beskadiget
  • Du har håndteret varen på anden måde så den ikke kan sælges, som værende ny her i butikken

Denne godkendelse af varen er 100% op til os at vurdere.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end

hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk

butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt,

hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur,

afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver altid tilbageført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du f.eks. betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Jf. forbrugerreglen tilbagebetales beløbet indenfor 14 dage efter modtagelse af varen.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: https://www.forbrug.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU

Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: post@staehr-aalborg.dk